Exotika 2018/2019 First minute 2019 Emiráty First minute 2019 Tobogány Maledivy
Jasper Roberts Consulting - Widget
Jak nakupovat
Jak si vybrat zájezd, pobyt, službu, apod.?

1) Vyberte si sami z naší široké nabídky a zašlete vyplněný formulář s Vaší nezávaznou

    objednávkou.

2) Zadejte nám Vaše požadavky a my Vám zašleme nabídku na míru nebo pohlídáme Vaši

    dovolenou za Vás.

3) Pokud již máte zájezd vybrán a chcete jej zakoupit u nás, zašlete

    nám popis Vašeho vybraného zájezdu a my se už o vše potřebné postaráme za Vás.

Vaši nezávaznou objednávku zpracujeme a zjistíme aktuální dostupnost v rezervačním

systému dané cestovní kanceláře, ubytovací kapacity, doplňkové služby, apod.

Následně Vás budeme kontaktovat pro upřesnění Vašeho požadavku a s informací zda je

zájezd, ubytovací kapacita, služba, apod. volná a případně Vám sdělíme dobu Vaší

nezávazné rezervace. V době nezávazné rezervace je třeba se rozmyslet, zda o daný

zájezd, ubytovací kapacitu, službu, apod. máte zájem. V případě, že ano, je třeba vše

potvrdit podpisem smlouvy a provést platbu zálohy či celé částky (dle platebních podmínek

dané CK, ubytovací kapacity, poskytovatele služeb, apod.)

Upozornění

Smlouvu je před podpisem třeba přečíst, pečlivě překontrolovat a až následně podepsat. 

V průběhu nezávazné rezervace může ojediněle nastat situace, kdy nám daná CK,

ubytovací kapacita či poskytovatel služby zruší nezávaznou rezervaci ještě před skončením

expirace. Tato situace může nastat např. vyhlášením stop stavu hotelem kvůli převýšení

své kapacity, apod.

Může také nastat situace, kdy je zájezd, ubytovací kapacita, služba, apod. už pouze na

vyžádání. Tzn. pokud máte zájem o zájezd, ubytovací kapacitu, službu apod., která se

nachází ve statusu na vyžádání, je třeba si službu vyžádat sepsáním a podpisem smlouvy,

platbou a až následně bude danou CK, poskytovatelem ubytování či služby případně vše

potvrzeno. případě, že již zájezd, ubytovací kapacita či služba nebude dostupná, bude

Vám platba vrácena. 

Jak zakoupit zájezd, pobyt, službu apod.? (podepsat smlouvu)

1) Můžete nás navštívit na pobočce v Ostravě.

2) Podepsat smlouvu a provést platbu je možné online elektronicky. 

Jak zaplatit?

1) Hotově.

2) Převodem či vkladem na účet.

3) Benefity.

4) Platbou od zaměstnavatele na fakturu.

Omezení pracovní doby dne 22.9.2018 - 25.9.2018

Z technických důvodů bude v termínu 22.9.2018 - 25.9.2018 pobočka uzavřena a internetový prodej pozastaven.

Pokyny k již uzavřeným smlouvám budou zaslány emailem dle standardních podmínek.

Děkujeme za pochopení,

TÝM CA LUMIS

 

V urgentních případěch volejte na tel.: +420 739 617 168 

Jak nakupovat?